fredag

det är fredag och hur underbart är inte det? tyvärr så har Alex dragit på sig feber, hoppas han är piggare i morgon.
Har varit en ganska bra fredag. Skrev samhällsprov och det det gick betydligt bättre än matteprovet här om dagen, matte D alltså.....

Har svårt att hålla ögonen öppna och vad är klockan liksom, 22.07, jag måste ju hålla mig vaken ett tag till i alla fall.
är hur glad som helst över min kånken (ett satans tjat om den där kånken), den är amazing! snygg och sååå fraktiskt, perfekt till en naturnörd som mig, kånken och NV är ju bara så rätt, nu fattas bara ett medlemsskap hos fältbiologerna.

Vad har jag mer för intressant på hjärtat då? ingenting egentligen..eller jo, alla naturkatastrofer som är runt omkring i världen nu skrämmer mig, usch och fy. Först Japan och nu översvämning i Thailand. hua. När man läser miljökunskap (som jag gör) och ser allting svart på vitt att såhär kommer det bli om några år om inte världens befolkning drar tummer ur ****** och gör någonting åt det så kan man ju inte bli annat än livrädd. Vem vill ha en ny istid liksom? eller att havsytan stiger så pass att flertalet länder försvinner?

blev erbjuden ett extra jobb igår också, tackar man ju inte nej till! måste bara få mina tider från posten så att jag kan stuva in det andra också, pengarna kommer strömma in i sommar, härligt!
Alex har fått jobb nu också 12 veckor från studenten, förhoppningsvis kommer han få mer efter det och kan flytta hemifrån (det är nog jag som är gladast för det haha).

nu måste jag dricka vatten innan min mun torkar ihop helt.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0