kaffe, sång och en katt?

Är nyss hemkommen från musikcafé i Ransta, yep, don't ask, det var vamt, säger inget mer. 
Johanna och jag hade trevligt o alla fall, drack giftigt kaffe? och sjöng finfina sånger.
Färjestad vann den 4 finalen, nu hoppas vi på vinst även på torsdag, då blir der SM-guld, fy f************n så gött!
Vad händer annars? inte mycket, håller på att komma i fatt med allting jag missade under min sjuk-vecka, det går sådär. Det finns så mycket mer roligt att göra hemma än att plugga, hua. i morgon måste jag komma igång med kemin, tar igen provet på torsdag...måste även göra ett helt kapitel matte, skojar inte. Hur kan man missa så mycket matte på en vecka? det är bara på nv det kära vänner, prov första dagen efter lovet, mit liv äger.
Något som muntrade upp min lite dystra tillvaro var Amandas kommentar till leobyxor, hon är bra hon! partner in pants, yes ;)
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0