MARILYN

efter lite bannor från söta Marilyn om dålig uppdatering så skriver jag nu ett inlägg (under pistolhot). Nej då men jag hoppas att du läser det här nu hörru ;)

Det är fredag, det är lov och det är underbart!
Tillbringade eftermiddagen på musikskolan där vi tränar inför Hans och Greta. en musikal där jag spelar styvmor, riktigt roligt faktiskt.
Hoppas det blir mat snart, det kurrar i magen.

Måste ju såklart skriva om glädjen efter guldet igår, FBK tog sitt 9onde SM-guld för er som inte är insatta, och det firades med finaste tröjan i skolan, hymnen på ryggen och allt, sååå fin haha. Fick dock några mindre trevliga kommentarer men de ska väl inte säga någonting? nu är det ju liksom bevisat att vi är bäst i Sverige :D så jag bär den med huvudet högt.

Nej Mary lilla, nu är inlägget slut, så intressant liv har jag.

puss

Kommentarer
Postat av: mary

hahahha du är söt du! jag tyckte att det var intressant och bra. måste ha koll på dig liksom ;) hade aldrig vetat att du spelade styvmor i musikalen annars t.ex. ha ett trevligt lov och en fet helg :D pussi :*

2011-04-15 @ 18:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0