snabbmat och leobyxor

tredje dagen hemma. Idag är orsaken att vi bara har idrott och det ska jag absolut inte vara med på! en annan anledning är att jag vill vara pigg i kväll när det bär av till kusin som fyller 15, grattis grattis!
En sak som jag har upptäckt nu efter ett antal dagar i sjukdomens klor är att jag har sjukt mycket fula myskläder..när man är sjuk är det inget annat som är skönt än pyjamasar i alla möjliga kombinationer, leobyxor och stora tjocktröjor, men är det snyggt? hell no!! ett riktigt fashion-brott men vem orkar vara snygg med feber? inte jag i alla fall. Det ska bli skönt att sätta på sig lite riktiga kläder i kväll, ska inviga mina nya underbara byxor med pressveck, snyggt.
Fick nyss en god nyhet, inget biologiprov på fredag vilket betyder att jag nu kan slänga böckerna åt ***************** och bara koncentrera mig på att bli frisk, skönt som tusan.
Snart är det nog dags att värma på lite lunch, billys pannkakor hahaha
bye

Kommentarer
Postat av: amanda

leobyxor är aldrig ett fashion-brott :D

2011-04-10 @ 17:20:15
URL: http://amandasjord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0