storstädning och baconsallad

idag har varit en storstädardag. Störstädade mitt rum, bytte gardiner och gjorde det riktigt fint. Känns väldigt skönt såhär efteråt. Har även dammsugit resten av huset och tagit hand om tvätten, yes!
Till lunch blev det en supergod sallad med knaperstekt bacon, ägg, ost, och massa grönsaker. Kanske inte den nyttigaste salladen i världen men vem bryr sig? den var himmelsk!
Snart tar jag bussen in till stan och möter upp Alexander, stannar över natten. Måste få honom att kolla på Glamourama med mig i kväll, annars tar jag hans dator i beslag och sitter själv i något hörn med en påse godis...åh vad gott det skulle vara...jag måste påminnde mig själv om att det faktiskt är påsk om några dagar och då äter man ju inte nådigt med godis, så jag får hålla mig i skinnet tills dess, huh...
Har även ringt och försökt fixa min mobil, jag fick tipset om att låsa upp den själv genom att köpa en kod över internet, säkert? jag vet inte men jag ska prova i alla fall, pappa får hjälpa hehe.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0