torsdag

Torsdag idag, känns som fredag men det är väl för att mor och far min har fått helg nu.
Har tillbringat dagen på nya IKEA och City Gross med Alexander och hans mamma, trevligt sällskap! mådde dock pyton när vi väl åkte hem, värmen, mina fötter och törsten dog död på mig heh. Köpte dock ingenting, jag var väldigt sugen på ett fårskinn? det ser så mysigt ut att ha på sängen, 300 är dock väldigt mycket pengar att lägga på ett skinn som inte ens är ett skinn...ja.
I morgon vankas det utgång med - för andra gången nämnt i det här inlägget - trevligt sällskap, ska bli riktigt roligt, har inte umgåtts med folk på evigheter. Tar med min 2 meter pojkvän också, kan det bli bättre?
börjar bli trött, inte alltför konstigt kanske när man vaknar 8.30, men jag ska inte klaga, jag hade kunnat jobba den här veckan, hua.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0