::::...::::...::::....::::...::::

Idag tänkte jag bjuda min kära man på minigolf och fika uppe vid sofielund så runt 11.30 började vi traska, var framme 11.50 och då ser vi det, lappen, den förbaskade lappen med öppettider. De öppnade inte förrän 14.00, en djup suck. Så då bjöd mannen min mig på glass från Ica istället, det gick inte riktigt enligt mina planer men det var skönt med en liten promenad på sådär en timme i alldeles för varma byxor haha.
När jag kom hem så låg det två paket till mig på köksbordet, lycka! i det ena låg det två par strumpor, ett par gröna och ett par röda som kommer bli sååå snygga i mina herrdojjor, och i det andra låg det en choker från nelly. Har spanat på en sådan länge men aldrig riktigt våga beställa hem någon, men nu gjorde jag det som sagt och den satt snyggt.
Ny tv har familjen Rydberg också skaffat, en sådan där platt rackare och en blueray-spelare, det ni, inte varje dag.
Nej, nu ska jag gå och kolla på den nya tvn och ta mig en kopp svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0