life's great!

Life's great, sov till 11.20 idag, lite för sent kanske. Ställde alarmet på 8 morgon bara för att vända tillbaka dygnet lite.
Hämtade mina nya glasögon idag, awesome! de är grymt snygga, silvriga pilotisar som dessutom är väldigt sköna.
Vad mer kan man skriva.........gud så ointressant liv man har såhär på lovet. Måste ta tag i mig själv och göra något. Tänkte ta en promenad i morgon och testa knät, på onsdag blir det ett besök hos sjukgymnasten. Hoppas verkligen på bra nyheter för det sista jag vill är att operera, fy..men nu känns det riktigt bra så jag är positivt inställd.
Nej, om man skulle ta och kolla på lite scrubs och sen sova, sounds like a plan.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0