nananananananananan

När det är mycket i skolan, på jobbet eller bara i livet självt så kan jag ibland önska mig lite feber - hur sjukt det än låter - bara för att få ligga hemma i soffan en hel dag utan att känna skuld och titta på alla ganska dåliga tv-program på alla ganska dåliga kanaler. NU när jag faktiskt måste göra det pga knät så är det inte alls skönt eller roligt och jag har inte lust för någonring som görs stillasittandes. Jag vill helst spela fotboll med emilia, ta en promenad i mina easytones eller varför inte bara gå på stan någon timme, nu är allt det väldigt komplicerat när man har 3,5 ben istället för 2 hela.

i morgon måste jag i alla fall in till stan. Ska till optikern på synundersökning + välja ut nya bågar och så ska jag och mammi köpa present till Alex. När jag kommer hem kommer händerna att vara red red red.

slut på klagandet.

adjö

btw. emilia och morfar hittade en ödla i vattentunnan idag som de slängde ner i dammen och sen försvann den. Jag säger bara en sak: jag går inte ut i trädgården förns den är upphittat och helst död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0