om Josefine själv får välja

Idag har jag avnjutit en helkroppsmassage på Linda's. Fick presentkort när jag fyllde 18 så jag har hållit på det ett tag. Det var så himla skönt och hade ekonimin tillåtit hade jag gått en gång i veckan, mmmmmm. Hon knöt upp mig lite också, knutar längs ryggraden. Man blir så avslappnad när man ligger där och blundar. Jag har väldigt svårt med det annars så det var gudomligt skönt. Blev lite distrahered sen bara när skivan med valsång började hacka..
Har även tryckt i mig ett halvt rör pringles. Jag köpte dem för att fira att jag har sommarlov själv i två dagar men jag ångrar det nästan nu, man blir så fruktansvärt mätt och nästan äcklad (med tanke på att jag har vingummin också, heh). I morgon kanske det blir en promenad om jag orkar. Ska i alla fall få träffa Alexander, det var några dagar sen nu.
slut på information, klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0