snurrig morgon, minst sagt

Ve och fasa. Vaknade av telefonen kl 10. Det var G som ringde och ville att jag skulle jobba i morgon på eftermiddagen. Jag lät nog lagom fräsch när jag stod där och svamlade om att jag ska på Idas Hejdå-fest (vilket är sant och inte svammel) samtidigt som jag försökte få tillbaka lite blod i huvudet efter rusningen mot telefonen, ni vet, man reser sig för fort så man varken ser eller hö något i några sekunder och allt typ snurrar.
Det andra som var ve och fasa idag då. Det hände faktiskt innan telefonen. Jag drömde om att Alex tog med mig på en lite utflykt och det var hemligt vart vi skulle. När vi väl kom fram var det på en nagelsalong och jag skulle få sådana där långa silikonnaglar vilket jag hatar, H-A-T-A-R. Det visste ju förstås inte stackars Alex men nu vet han det, på riktigt alltså, jag sms och sa det hehe.

klockan är 6 och jag har inte hunnit med extremt mycket idag kan jag inte påstå, soffan är väldigt skön. Men jag har städat köket och dammsugit resten av huset.

NU tänkte jag nog rensa lite bland alla mina miljarder papper -.- wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0