what are words if you really don't mean them

vilken helg. Vaknade i går morse och mådde så sjukt pyton så efter frukosten var jag tvungen att gå och lägga mig och sova en timme till. Var inte direkt pratbar när Alex tryckte upp Emilia i örat på mig (i telefonen), efter samtalet var jag tvungen att smsa och fråga vad vi pratde om. Okej, anledningen nu då till denna misär: hade en trevlig kväll/natt på hotellet med vänner och kom hem sent. När jag väl somnade brakade världens åsk- och regnoväder loss som väckte mig en gång i timmen med de värsta smällarna. Vi sov även med fönstret öppet så när jag vaknar för sista gången så har jag världens hosta och känner mig alldeles febrig, usch.
Idag mår jag mycket bättre, har dock hostat..
Hade en kort dag i skolan med två historielektioner och en biologi. Hängde på stan ett tag och hittade en skön väldigt chill tröja och en blus. den sistnämnda köpte jag dock inte utan ska fundera lite till på, går nog ner och köper den i morgon och är den slut då bli jag sad.
nu ska jag dricka vatten, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0