1 februari

Ännu en tisdag är avklarad. Matten är hemsk just nu, matteD är inget att leka med, speciellt inte på halvfart...nej fy, och så kemiB på det, varför går man NV för?

Har klarat halkan nu i alla fall så nu är körkortet ännu ett steg närmare. Jag fick agera tolk åt en australiensk kille vi hade med oss, det var spännande, att försöka prata engelska och köra samtidigt, min manliga sida kom fram där ett tag. Av 7 elever som vi var var det 3 som pratade svenska, tre andra språk förekom, ganska irriterande när ledarna försökte hålla en något sånär sammanhängande teorilektion.

Nu tänkte jag kolla lite på tv innan det blir dags att hoppa ner i min underbara säng! Jag har pluggat kemi i 1,5 timme så nu är hjärnan kind of död.

Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0