dåligt, mycket dåligt

Det har varit mycket dålig uppdatering här nu, fyfy.

Idag har jag haft ett mördar-prov i kemi, B dessutom, det var hemskt minst sagt, usch. Hade även en samhällsredovisning, vilken fredag!
Slutade vid 1 och då gick jag ner på stan och syndade, köpte ett par byxor till mig själv, jag tyckte lite synd om mig själv så jag var tvungen. Hade en sånglektion också, riktigt roligt. vi tränade in låtarna till den kommande musikalen.

En kebabtallrik slank ner i kväll också, ja den slank ner, helt otroligt! sen 1,5 timmes dans med syster, nu kan hon dem i alla fall. NIce!

Hörde något om en bilbomb på åkra idag också, läskigt :S

Nu blir det på spåret och lite onyttigt till det.

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0