god mat, gott sällskap

snart bär det av mot staden, mormor bjuder på akropolis. Hennes behandling är nu klar och det ska firas!
Idag är det även dagen före dagen...the day...körkortet. i morgon skriver jag i v-ås, hoppas för guds skull att jag klarar det, skulle nog bryta ihop helt och ge upp om jag inte gjorde det, nej usch.

Helgen har förövrigt tillbringats hos the pojkvän, hela huset för oss själva utan föräldrar=helt underbart, inget tjat och inget skrik tidigt på morgonen. Det blev även ett par snygga skor inhandlade för den lilla lönen som kom, det gjorde helgen ännu bättre!

nej nu ska jag nog gå och försöka få en bild på min outfit som jag faktiskt blev riktigt nöjd med.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0