kaos i mitt lilla huvud

Idag var en väldigt skön fredag, lite labb, lite engelskaprov och så lite samhäll=helt ok!
Hade även ett första möte med musikalgruppen, en tjej från salas egen lilla teatergrupp var där och dramatiserade med oss, rätt så roligt faktiskt, hörde även på ryktes väg att Charlie skulle vara med på tisdag..är det Charlie Charlie, jojo du borde ju veta? heh.

Kvällen spenderades hos Emelie som fyller 18 idag, grattisgrattis. 8 tjejer runt ett middagsbord kan ju faktiskt inte blir annat än succé, hade väldigt trevligt och det blev många ord bytta. Vissa av de underbara brudarna har jag ju inte träffat sedan sommaren 09, herregud vad tiden går fort, nu börjar jag låta gammal.

Nu tänkte jag kolla runt lite på internätet om det finns något spännande, sen är det sängen som gäller, måste lada upp inför 18-års fest nr. 2 i morgon!

HEj

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha förmodligen är det the one and only charlie ;)

2011-02-19 @ 11:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0