livet består av 4 väggar

min pojkvän har precia haft världens utläggning om hur livet är uppbyggt. Enligt honom är livet som ett rum utan dörrar eller fönster. Saker kan komma in i rummet med aldrig lämna det och så fylls det bara på med åren, du bestämmer såklart vad som ska komma in men vissa saker kommer du inte ifrån. Har aldrig tänkt på livet på det sättet men det är ju faktiskt när man tänker efter. men nog om det nu.

Kemi i dag, 2,5 timme, fun! labbade, det var ju i och för sig ganska roligt, skönt att slippa 45268 timmes genomgångar men B.
Hade även min ledaruppgift på idrotten idag, innebandy. De gick mycket bra och resulterade i ett mvg, hoppas verkligen på ett mvg i slutbetyg nu, måste ha så många som möjligt för att åtminstone ha en chans att komma in på högskolan, sjukgymnast är ingen lek har jag märkt, suck...

Har blivit mycket plugg idag men inte alls så mycket som egentligen hade behövts, hade varit så mycket skönare att känna tvärtom just nu. Skolan dödar mig och lovet kommer inte bli någon vilovecka precis, show-träning från morgon till kväll hela veckan plus uppkörning...HJÄLP! snart är det gjort i alla fall, då får även jag ett litet rosa kort i plånboken :)

Nu ska jag läsa klart min lilla isländska saga, eller rättare sagt, läsa den igen..blir inte klok på sådant här.

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0