lördag

Jag är så grymt sugen på att köpa en massa kläder, men vart ska alla pengar komma ifrån? helst skulle jag ju vilja riva ut hela den gamla garderoben och ersätta den med en helt ny, men jag har insett att det inte går, damn...

Lördagens första timmar tillvbringades hos my man och sedan styrde vi stegen ner mot stan och mot vernissagen där vi vandrade runt och kollade på grymma verk av bland annat kusinen min. Träffade även en del av stockholmssläkten, mycket trevligt! ett litet minus var ju att min favorittavla (nr. 1 för er som var där) såldes innan jag hann släpa mig till bordet för att skriva upp mig, menmen, jag får väl måla en själv istället då, heh.

När jag kom hem tog jag mig i alla fall i kragen och städade mitt minst sagt stökiga rum. Städade även garderoben och byrån, OCH strök alla skjortor, jajamen, duktigt.

Slängde ett öga på tv:n, melodifestivalen, vilket skämt. Hoppas på att den nya serien jag ska kolla på nu är bättre.

söndag i morgon, matte står på schemat.

hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0