panik

Det här är inte bra, jag har nästan 1,5 år kvar på gymnasiet och ja oroar mig som fan över högskoleantagningen. Jag vill väldigtväldigtväldigt gärna komma in på sjukgymnast men det är så sjukt höga antagningspoäng och jag har inte precis de betygen som krävs, måste verkligen ligga i nu och skaffa så höga betyg som möjligt för om jag inte kommer in...då får jag panik. Har ju en plan b men det är inte någonting jag verkligen vill göra, Hälsa och wellness hette det, som sagt bara plan b än så länge, har jag otur blir det väl plan a menmen...nej fy jag orkar inte tänka längre, blir bara stressad av det.

Idag har jag pluggat matte eftersom vi har prov på tisdag och jag inte hemma på hela kvällen i morgon, känns toppen, jag skulle behöva ha en månad till på mig. Matten börjar bli sjukt svår nu, matte D liksom, heh.
Snart ska vi käka och sen in till stan för dans och teater, är inte alls på humör. 4 timmar, yes!

Nu ska jag sluta klaga, känner mig bara mer och mer deppig om jag skriver om det också, blä.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0