18.

jahapp, nu var man 18 då, känns väl inte så hemskt annorlunda. Just nu sitter jag och väntar på mat och sen kommer det en massa gäster, skojskoj.

tyckte riktigt synd om mina kära vänner idag, de hade planerat ett litet kalas på lunchen med nalle puh-servetter och kalastårta, men nu är det ju så att jag är allergisk mot nötter och ja..det var det i tårtan så det var bara att packa ner kalaset igen. Jag tyckte att de kunde äta tårtan i alla fall även om jag inte gjorde det men det gick tydligen inte. Alex skrattade så han höll på att kvävas, Vicky också, de hade varit jätte spända under hela lunchen och så blev det så fel. Alex kommentar på slutet var ju bara droppen alltså, "nästa år får du ett äpple" jag: "men det kan jag inte heller äta"
Det var för mycket för stackars Alex, då fick han ännu ett skrattanfall, med tårar denna gång haha. Men det var väldigt gulligt av dem i alla fall :)

110 inlägg på facebook än så länge, jag svarar på alla så nu börjar jag få ont i fingrarna...

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0