älskade mormor

Nu när jag ska till att fylla 18 så är det mycket som händer. Man får bland annat tatuera sig vilket jag är väldigt sugen på. Jag har ganska länge funderat på att tatuera in rosa bandet på handleden. Det är en symbol som började betyda väldigt mycket när min mormor insjuknade, jag har inte kommit i kontakt med sjukdomen på så nära håll förr och det var riktigt läskigt, man vet inte hur aggresiv den är, hon mår förövrigt bra nu :)
Bröstcancer är en förskräcklig sjukdom som jag har min fullaste respekt för. Jag vill göra tatueringen till min mormor för att hon är den starkaste kvinna jag känner och rosa bandet symboliserar just det: starka kvinnor. Den symbolen kommer jag vara stolt att bära hela livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0