brio och algrens bilar


Oh happy day, grym dag på Sonisphere. Dystra dagar som denna är det sånt här man längtar tillbaka till.


jahapp. Jag som blir sjuk sådär vart 15onde år ligger nu här i soffan med feber, hosta och snor som rinner. Väldigt olägligt måste jag säga, på måndag MÅSTE jag vara frisk men det känns väldigt långt borta just nu. Igår tog jag mig iaf in till min kära pojkvän, vi skulle ha gått ut och ätit med eftersom att jag redan då kände mig seg och Alex också så stannade vi inne och beställde pizza, mycket mer lockande. Alex gick också och köpte sjuk-godis till mig, brio och algrens bilar, ett måste, Han är bara för bäst!

Känns ändå lite skönt att ligga inne i soffan istället för att vara ute i snövädret och skotta eller liknande, usch. Snart ska jag väl peta i mig lunch av något slag, får se vad det blir för sma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0