längtan, ångest och allt därtill

Längtan efter den stora 18 års dagen är stor (bara 12 dagar kvar nu), har bortsett från den mycket annat jag ser fram emot i mitt liv just nu. Först har vi ju showen som kommer ha premiär v.10. När den är över börjar repetitionerna inför musikalen som jag har fått chansen att spela i, styvmodern i hans och greta är min roll (haha). Tror att det kommer bli grymt, älskar alla gamla sagor och att få spela i en musikal är ju typ once in a life time så why not liksom? den kommer spelas upp i maj om jag inte minns fel.
Körkortet är ju också en längtan utan dess like även fast den i mitt fall hamnar under kategori ångest också, har sjuk prestationsångest. Kommer tillbringa all min lediga tid här framöver på trafikskolan, för den 28/2 smäller det! ve och fasa.

i morgon drar första hela veckan igång i skolan, och jag som redan är skoltrött.

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0