Livet.

Livet känns väldigt tungt ibland, som idag när jag tog mig en titt i garderoben, dyster syn. Även fast julklappspengarna spenderades flitigt i v-ås för att fylla upp min ack så fattiga garderob gapar den fortfarande tom och jag blir mer och mer deprimerad, i-landsproblemen haglar över mig just nu. Nya skor behöver också inhandlas, mina bästa skor (som i och för sig fick genomlida en dag på Sonisphere, en väldigt lerig sådan) har idag avlidit, sörjer dem djupt.
dessa skor har mött döden.

Annars har denna lördag börjat bra, frukost i soffan framför Miami ink, riktigt sugen på att trycka dit något snyggt på mig själv, men vad? Resten av förmiddagen har jag hasat runt i pyjamas, charmigt!
Alexander ska väl titta förbi snart och förhoppnignsvis glömmer han inte filmerna. God mat i gott sällskap är vad som väntar i kväll, och så film såklart!

Ha en riktigt bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0