Oh dear january

vintern är väl härlig va? alla dessa förkylningar som virvlar runt i luften. Idag var det en bacill som fick tag på mig. Har varit riktigt seg med extrem huvudvärk och feberkänslor i kroppen..med tanke på att Emilia har legat utslagen sedan i söndags så vore det ju faktiskt konstigt om jag inte åkte på något jag också. Skönt att jag är ledig i morgon i alla fall, då hinner jag ligga i soffan och vila upp mig innan Alexander ska ta med mig till västerås och bjuda på mat, det ska blir riktigt trevligt!

Det går framåt med körkortet vilket glädjer mig enormt. Idag blev den sista lilla "plutten" grön, och så körde jag landsväg/vänstersväng, gick mycket bra. När man nu bor som jag så består väl 80% av övningskörandet av landsvägsträning, vi har ju tyvärr inte så mycket till stadstrafik här ute i Kumla. Har bokat in en "uppkörning" nu på måndag, och så massor av timmar vid datornerna, för snart smäller det, den 28/2 ska jag vara redo att bara spotta rätta svar på det där rackarns provet. Ska bli sååå skönt när körkortet sitter på plats i plånboken, om jag får till en blid som duger i 5 år, suck. Men vad ska jag göra då då?? vad mycket ledig tid jag kommer få. Inte mig emot!

Snart ska jag nog dra mig mot sängen, även fast jag får sova hur länge jag vill i morgon. Jag är trött och det finns inget härligare än att då gå och lägga sig och bara ligga och mysa i sin egen säng, INGET slår känsan av att sova i sin EGEN säng, den är alltid bäst. Det är alltid den man saknar mest när man är utomlands (nu låter det som att jag är det ofta, vilket jag inte är), och knäckebröd med kaviar såklart men det hör inte hit.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0