sjuk eller inte, det är frågan

ja, nu vet jag inte riktigt vad min kropp har bestämt sig för, att vara sjuk eller inte. Igår mådde jag pyton och idag finns inte ett spår, ska bli spännande att se vilket håll det har gått i morgon.

Igår kväll satt hela familjen bänkad framför tvn, vi kollade på vår Thailands-film, jösses vad jag längtar tillbaka. Även fast jag aldrig blir brun utan mer ser ut som en överkokt kräfta. Det är det ju så otroligt underbart att bara få ligga på en strand och bara vara hur lat som helst, köpa en cola och en vattenmelon och sen inte röra sig ur fläcken, hur otroligt underbart låter inte det? ligga och guppa i poolen eller varför inte havet, 28 grader, jag klagar inte!

Idag är det söndag och söndag betyder sista dagen på helgen och det i sin tur betyder att man ska ta vara på varenda minut och vila upp sig inför nästa skolvecka. Tyvärr så har jag en spanskabok som ska vara utläst i morgon och jag har knappt börjat, suck, där förstördes min söndag. Jag ska även ha "uppkörning" på Nisses, om jag inte klarar den, ja då blir det stressigt minst sagt.

nej, nu ska jag nog ta en alvedon för huvudvärken och sen släpa mig mot boken.

Kommentarer
Postat av: Johanna

du kan ta det lugnt. jag klarade inte miniuppkörningen, men knappt två veckor senare satte jag den riktigta. :)

2011-01-23 @ 11:07:51
Postat av: J igen

skoja, det var visst fyra veckor emellan.. time flies.. :P

2011-01-23 @ 11:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0