Tisdag.

just nu borde jag plugga kemi men vart får man orken ifrån? jag har ont kroppen och är allmänt seg och trött, vilket betyder att jag absolut inte har lust att plugga (har man någonsin det?)

Idag har jag haft 2,5 timme miljökunskap, vi fick kolla på sten? yes!
Har även dragit igång med andra kapitlet i matte D, det går undan nu och det skrämmer mig. Om jag inte får tillbaka orken för skolan snart så kommer det skita sig riktigt ordentligt, får ett antal slutbetyg till sommaren och sen drar sista året igång (Hur skönt?) men också skrämmande, sen är det högskola som gäller..eller, jag ska komma in först.


Kort och ovärt inlägg, nu ska jag kolla på top model och kanske, KANSKE plugga lite. Färga håret står på "att göra listan" också.

kram


charmigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0