To the very end, through joy and strike, without a friend, what good is life?


Bilden är från "panterdagen" i höstas, vår lilla promenad i skogen som inte blev så liten.


har lyssnat sönder All I need is you, ni vet den där som alla idolerna sjöng (ja jag vet jag kollar fortfarande på Idol), kan inte hjälpa det, den är ju så bra! världens bästa låt när man vill bli på bra humör, jag bara myser :)

ajajaj mitt huvud, det är nog tre gånger så stort nu som för några timmar sedan. Idrott, sen springa till Nisses med universums tyngsta väska på axel sen därifrån springa till OK för att köpa en korv och så till sist tre timmar dans...kan vara därför min kropp känns ganska öm just nu, axlarna skulle verkligen behöva en omgång av en skicklig massör eller naprapat, har slagit knut på hela mig känns det som.

Krocken mellan tåget och taxin idag var ju väldigt otäck. Usch, tänk er själva att se tåget komma och veta att du inte kan göra något, det är för sent. Vad jag förstod så hade de fått motorstopp på spåret(?)
riktigt obehagligt!

Som alla andra kvällar borde även denna spenderas bakom ett berg av böcker men jag kom hem så sent så nu är det ju nästan för sent att börja, right? ja precis, så därför tänker jag sitta kvar här och fortsätta lyssna på låtar som gör mig alldeles varm och nostalgisk, just nu är det Hansons MMMBop, haha kommer ni ihåg den? hur skön som hel, snart börjar det säkert något trevligt på tv och i köket vet jag att det finns nybakade bullar, kan det bli bättre en onsdagkväll?


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah! bra där att du lät axel bära den tunga väskan, så skulle jag också ha gjort ;) (axelN ska det nog vara, men det blev kul utan n!)

2011-01-20 @ 20:32:55
Postat av: josse

hahaha ja, så kan det gå när inte huvudet är med ;)

2011-01-20 @ 22:38:10
URL: http://viktoriajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0