110711

Och så har man överlevt ännu en måndag på posten. Ganska så smärtfritt ändå, skönt det.

Kan inte riktigt förstå att jag är inne på min tredje vecka och att det - efter den här - bara är tre kvar, sen börjar ju skolan igen, tiden går så fort på sommaren men inte på vintern....why? Idag var det en rar liten dam som sa några mycket kloka ord, de löd: "Det skulle vara sommar lite oftare så behöver du inte bära så mycket" så sant så sant, reklam endast en gång i veckan och pinsamt lite post, så skulle det vara jämt.

Ikväll har jag planerat att läsa klart min bok, får se om det blir så eller om det blir som alltid annars att jag somnar med den över ansiktet.

nu luktar det mat, gott!

hej



har fått höra flertalet gånger nu i helgen (och i skolan också för den delen) att jag liknar lilla my, skulle tro att de menar både frisyr och humör haha. pinsamt nog stämmer det ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0