midsommarångest

Har varit i Östa stugby hela helgen men familjen, Alexander såklart, Engströms och morfar. Vi tog med sist nämnda på hemlig semester inför 70 års dagen och det var riktigt trevligt och uppskattat. Emilia har bilder på sin dator som dyker upp här inom kort. Fick mitt livs första fisk, en liten mört på knappt 150 gram. Vägrade ta i kraken så modige kusinen 15 fick sköta det, usch, dra bort en levande fisk från kroken är väl inte supermysigt så jag står gärna över.
Har sjuk midsommarångest. Det blir såhär varje år, varför lär man sig aldrig? midsommar kommer så snabbt tycker jag så man hinner aldrig planera, inte jag i alla fall. Just nu ser det ut som att jag kommer sitta själv med en pizza och någon halvseg b-film, om ingen räddar mig ur fördärvet. Alex skulle försöka få jobba hela dagen och även kvällen för att tjäna lite mer pengar (stoooora pengar på helgen) så där rök den enda lilla planen som har funnits.
nej nu får jag rycka upp mig och kanske dammsuga mitt rum..och duscha. Ska även fortsätta läsa Marilyn Manson den långa vägen ut ur helvetet, äntligen har jag tid för böcker igen!
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0