frihet

jag vill känna frighet, speciellt på mitt lov. Det här är det tredje lovet jag offrar för att träna på showen och nu börjar jag ledsna ordentligt. Är på dåligt humör 90% av dagen och det går ut över familj och vänner, är även mer stressad nu än under skoltid och otroligt frustrerad hela tiden, konstant. Vi har tränat 8 timmar om dagen nu hela veckan och förtsätter även i morgon...

I morgon eftermiddag ska jag i alla fall få träffa Alex för första gången det här lovet vilket ska bli underbart, behöver ha någon att prata av mig på. Någon som förstår mig helt och hållet, ut och in och det gör han, underbart? yes!
Jag ska placera min slutkörda kropp i sängen och inte röra mig på hela kvällen, kanske flirta till sig en massage, skulle verkligen behövas nu, knutar upp i hela nacken cilket ger mig hemsk huvudvärk.

hur ska vi nu summera det här inlägget? ja, jag gillar att klaga heh

Nu ska jag ta något att äta.
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0