ge mig sommar.

Har haft håltimme i 2 timmar nu och ska ha det i 2 timmar till, fy. det är nästan så jag måste köpa mig en cola eller liknande för att muntra upp mig själv (och för att hålla mig vaken).

är riktigt sugen på att gå en rundvandring här i biblioteket och dammsuga bokhyllorna efter något skoj att läsa om kvällarna, men när jag tänker efter så har jag hela skrivbordet med böcker som måste läsas,  dock ingen som lockar direkt. Att läsa om brott i samhällen eller naturresurser i miljön är väl inte precis vad jag hade tänkt mig men det får nog bli dem trots allt, läsa romaner får jag göra i sommar...om det ändå vore skolavslutningsdag...

Ska nog dra mig ner mot skåpet nu och snart och plugga spanska, men som jag nämt tidigare i något inlägg, vart finns motivationen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0