hååååltimme

Sitter i skolan och skriver blogginlägg, känns lite skabbigt men vad ska man göra? har nyss skrivit svenskaprov och nu väntar jag på vännerna mina som dock inte skrev något prov utan får sitta på lektionen och plugga, sådant gör mig arg, att vissa ska få mer tid än andra och dessutom få se provet och SEN bestämma sig för att inte göra det, suck. Menmen, de skulle få strängare rättning sen så jag antar att det jämnar ut sig.

Nu ska jag inte klaga mer, har blivit ganska duktig på att ta ut min ilska hör på bloggen vilket jag anser vara...inte bra.

en positiv sak med denna torsdag är att jag inte har något för mig på eftermiddagen/kvällen så jag har hela den på mig att plugga, har extremt mycket just nu som behöver göras, däribland den djävulska kemin, orkar inte!

nu ska jag dra mig ner mot skåpet och plugga lite, har håltimme till 12.40, nice.

hasta luego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0