jag älskar dig käraste

idag firar jag och mitt körkort en vecka, jag älskar dig! hämtade ut det vackra lilla grisrosa kortet idag på posten, kära kära posten där jag brukar tillbringa mina lov, yes!

vi hade premiär idag för showen, det gick riktigt bra. Hade genrep för särskolan på ösby först på förmiddagen. Det var så himla roligt att uppträda för dem, tacksammare och gladare publik får man väl leta efter, sååå gulliga och underbara människor.
På premiären nu ikväll kom det nog ganska mycket folk, det var roligt. Nu har vi föreställnig på fredag och lördag kvar så köp biljett vet ja! på wason finns det som även är en av våra sponsorer (smygreklam heh)

nej nu ska jag sova<3 har ett mycket kryptiskt prov i morgon i svenska så sömnen behövs.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0