kånken!

idag fick jag mig en chock när jag såg över kurserna jag fått till 3an. ingenting stämde! jag hade fått kurser jag inte ens kryssat för och ingen av de jag faktiskt hade valt. Tillbringade min lunch inne hos Sjunne för att fixa kaoset, stackarn haha. Fick reda på att jag läste 50 poäng för mycket och för att jag då ska få läsa både psykologi A och B måste jag ansöka om utökat program, segt..menmen, jag fyller i ett papper, ser till att få det underskrivet och sen är det klart, inte så jobbigt trots allt.
Känner mig inte helt kry idag. Har växlat mellan varm och kall hela dagen och känt mig allmänt seg, usch, smakar förkyld i munnen också och det är alltid ett dåligt tecken.
Jag är väldigt lycklig i alla fall, har inhandlat en kånken nu, royal blue blev det (ingen av de jag lade upp här alltså haha, ändrar mig snabbt). Nu har jag en i alla fall och den är awesome!
I dag ska jag plugga matte, stor prov i morgon, huh.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0