kånken

ligger i sängen och vickar fötterna till Patti Smith's ljuva toner. Det blev inget kalas för mig så istället ska jag plugga lite tänkte jag.
har även grov beslutsångest, vill inhandla in kånken men kan inte bestämma mig vilken färg. Just nu står det mellan green och brick, svårt...man vill ju inte ändra sig när den väl kommit för det är ju så sablarns dyra men jag har länge varit på jakt efter en ryggsäck och de är så damn snygga, passar en naturvetare hehe.
I kväll blir det dans också, nice!
vi höres!

Kommentarer
Postat av: Johanna

svårt! jag skulle nog ta den tegelfärgade. beror ju dock lite på vad man har för färg på jackan..

2011-03-28 @ 19:29:51
Postat av: Richardalvilde

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-07-26 @ 13:10:00
URL: http://richardalvilde.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0