lovely fredag

äntligen har vi kommit till ännu ett veckoslut, ska bli så skönt att få sova ut ordentligt hela helgen, har ingenting jag måste göra.

Idag åkte jag hem med 12-bussen vilket är så otroligt skönt. Jag har ägnat mesta tiden här hemma till att skriva på min uppsats om kvinnomisshandel, känner mig ganska nöjd med den faktiskt, den blir riktigt snygg!

Snart är det dags, om några timmar åker jag, mamma, pappa, Emilia och Alexander iväg till västerås konserthus för att se en väldigt speciell men dock så härlig människa, Thomas Di Leva. Om man ändå kunde få lite av hans lugn, så skönt det skulle vara.

nej nu ska jag gå och göra någonting åt min redan fixade hår som snön förstörde...


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0