sommar

att stå och dansa framför en datorn med ögonen klistrade på Travis Payne är väl inget en frisk människa gör dagligen men i mitt fall, jo. Vi tränar nu till kulturnatta den 7 maj, jag och 4 till ska göra ännu ett Michael Jackson uppträdande, satan vad roligt det är! denna gången blir det ett medley av massa spännande låtar, hoppas det blir bra.

I morgon är det onsdag, hur fort går inte dessa veckor? skrämmande..och hur mycket hinner man då? (ja inte så mycket om man sitte här) sjukt!

Mycket jag längtar till nu, bland annat påsklovet, en heldags shopping, fest med trevliga människor, påskägg (haha), helgen, min pojkvän, sommaren och mycket mycket annat. Tänk vad underbart om det skulle vara den 30 maj i morgon. Då är det nästan sommar och skolan är slut. Då kan man rota fram bikinin och alla tunna sköna sommarkläder igen och bara mysa. Ljust hela nätterna, hur underbart?

Snart är klockan 10, funderar på att sova så att jag för en gångs skull är pigg i skolan.

chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0