träskalle

snacka träskalle, fick nyss en sticka i munnen.
Har tagit en liten paus från matten, samhällen, kemin, spanskan, mijökunskapen och engelskan för att skriva ett litet intressant blogginlägg...?
har varit lite bitter hela dagen då det uppenbarade sig igår att jag lovat åka med till Härnösand på söndag för att fira min morfars morbror som fyller 90, uppstigning 05.00. Missar en hel del skojiga saker i helgen på grund av detta lilla äventyr så jag ber till gudarna att det är värt det!
annars då, livet flyter, sjukt mycket i skolan nu så snart sjunker det nog dock. Snart sommar, vi ställer om klockan på söndag, UNDERBART, då är det inte långt kvar. Det underbara vädret påverkar mig positivt, det är bra.
Nu ska jag kolla runt lite på nääätet och sen dyker jag ner i böckerna igen, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0