välkommen träningsvärk

Nu har jag kommit hem efter ett boxpass med mamma. Har tränat 2 gånger idag, det är ju fantastiskt!
blev väldigt glad när jag läste J's blogg nu också, nu kanske jag kan vara med på utflyttningsfest trots allt och kommer alltså inte ha någon mega-ångest på lördag när jag måste gå och lägga mig tiiidigt. härligt! är riktigt taggad, känns som att jag inte har umgåtts med folk på evigheter.
Har fått i mig lite macka och mjölk nu också och betalat lite kläder, det är inte roligt, tycker bättre om när pengarna kommer in än när de försvinner..men på fredag kommer resten av lönen som jag så tappert jobbade ihop nu i vintras, som jag har längtat!
Är väldigt väldigt sugen på att inhandla ett par brogues, men jag måste nog ta det lite lugnt med shoppandet ett tag nu, synd att julafton och födelsedag är så långt bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0