why me?

Min kropp är nu helt slut. Vi hade idrott sista timmen, handboll, och det var riktigt roligt. jag var till och med vålvakt, det ni! svetten bara rann efteråt, har nog aldrig blibit så trött av en idrottslektion.
Jag borde verkligen plugga just nu med vart är motivationen? jag har tappat bort den totalt och hittar den verkligen inte någonstans, måste tvinga mig själv snart. Klockan 7 ska jag boxas så jag vill ha det mesta gjort till dess, puh.
Hoppas mamma kommer hem snart så vi kan äta, är hungrig, ovanligt? - nej! heh
ännu ett kort och ovärt blogginlägg från moi menmen, man kan inte ha ett intressant liv jämt, vänta bara till i sommar när jag börjar jobba, då brukar den hända en hel del. kan räkna upp några minnesvärda stunder i min brevbärarkarriär:
1. Bajs-attakerad av ca. 2000 svarta, elaka fåglar. Fick ta skydd i en trappuppgång.
2. Halkade i blod i en trappuppgång på bryggeriet, inte mysigt.
3. Blivit anklagad att ha krashat en familjs bil bara för att det råkade vara en gul fläck på bilen och postmoppen är gul, men jag tror nog jag hade märkt om jag hade gjort en 30x30 cm stor bula.
4. Stått öga mot öga med en naken kvinna i en trappuppgång, även denna lilla incident på bryggeriet.
5. Fått ett antal utskällnignar för olika anledningar. Jag tror att när folk behöver få ur sig sin ilska så väljer de brevbäraren, why?
och en heeeeeeeeel del andra händelser som jag tyvärr inte kan komma ihåg just nu, hrm...
nu blir det mat, bye

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehehe! alltid lika roligt att höra folks brevbärarhistorier. har hört om mickes skamliga förslag från psykintagna under min lunchrast idag. själv har jag dock inte råkat ut för nåt läskigt än. har dock bara kört post i två dagar än :)

2011-03-23 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0