älskade lilla löv

Idag har jag införskaffat en ny silverring som kommer pryda mitt vänstra långfinger för resten av mitt liv. Den är från guldfynd by kenza och jag har spanat in den ett tag, och nu är det ju 20% off so why not?
såhär ser den ut, den på lillfingret, lövet.
fanns ingen bild på enbart ringen så det fick bli en hel hand.
Idag slutade jag 12 men fick strosa runt på stan till två för ett möte inför cykelracet och sen musikalträning, som i och för sig är väldigt roligt.
Hemma försökte jag ta tag i mitt rum. Jag har undvikit att gå in där de senaste..tja..två veckorna? så ni kan ju tänka er hur det såg ut. Nu ser det lite bättre ut, fortsätter i morgon, nu har jag inte orken. Min mage vägrar samarbeta, ligger med smärtor i soffan och tycker synd om mig själv. Skulle inte ha ätit så mycket men så säger jag jämt till mig själv när det blir såhär och äter jag mindre då? nej.
godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0