fredag

Idag har jag äntligen hittat och köpt ett par svarta haremsbyxor, som jag har letat alltså! det är sååå skönt med haremsbyxor, skulle vilja ha ett par i varje färg.
har även hunnit förälska mig i mitt nya nagellack. Pink mist heter det och ja, det är finfint. Har gått och förälskad mig allt som går i puder/beige/nude vad du nu vill kalla det, läppstift, nagellack och toppar. Mums!
Musikalträningen idag höll på att ge mig en hjärnblödning utan dess like. Barnkören var med...hur kan man komma på så många frågor på en gång? Jag förstår inte! jag skulle aldrig i mitt liv orka ha hand om någon barnaktivitet what so ever, dock vill ja ju ha egna barn, hmm.
Så ska det låta (det är faktiskt bra) var även denna vecka mycket bra, Sara Löfgren har en underbar röst.
I morgon är det kulturnatta vilket betyder att jag ska stå på scen och dansa? det som gör mig mest nervös är att det står "show med mycket inslag av dans" på programmet, det är ju bara dans för tusan!!!
Nej nu tänkte jag ta något att äta på framför tvn, jag och pappa är ensamma hemma så det blev pommes och korv till middag och nu hockey, riktigt grabbkväll hehe
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0