härliga dag!

Är det bara på min blogg som all text trycks ihop när man trycker på publicera? sjukt drygt.
Idag är jag en lycklig men ack så trött människa. Hade nationella i matte D idag och det kändes bra, bara det liksom. Det som är det som gör mig så lycklig är att jag nu är klar med matten och kommer alltså ha ett läsår helt utan siffror. Kommer dock behöva plugga till högskoleprovet men det tar vi då, nu ska jag fira!
Har även beställt ett par vackra små varelser som ska pryda mina fötter de kommande konfirmationer och studenter framöver.
När jag kom hem vart jag så äckligt trött, förstår inte varför och hur jag kunde bli det bara sådär. Alla muskler gav liksom upp, men jag antar att 4 timmars intensivt tänkande tär på kroppen. Satt provtiden ut vilken var 4 timmar.
Nej nu ska jag och hostan ta kväll.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0