integraler

Det här är inte ok Josefine. Har mitt sista matteprov i morgon innan nationella och jag måste verkligen verkligen plugga eftersom att jag missade i princip hela kapitlet efter en veckas sjukdom. Nu kommer jag i alla fall till poängen: jag glömde räknaren i skåpet....hur smart är det på en skala? så nu har jag bara kunnat plugga en 1000 del av vad jag hade behövt eftersom jag är ganska beroende av min blå vän.
Guuuud vad trött jag har varit idag, somnade på matten i någon microsekund, börjar bli en trend nu. Jag sover så sjukt dåligt nu för tiden så jag vet inte hur detta ska sluta, usch. Vaknade med ett ryck klockan 4 i morse och hade ontontont i halsen, jag vill inte bli sjuk igen, har ju inte blivit av med hostan från förra omgången än :(
I morgon är det tisdag, ett steg närmare fredag vilket alltid gör mig lite gladare. Alexander tänkte kolla förbi på eftermiddagen och sen ta över 80% av sängen under natten för att sedan gå upp 7.30 på sin lediga dag och ta bussen med mig? ja, sån är han.
Nu ska jag nog plugga lite spanska. det ska bli så skönt nästa år när jag inte läser språk längre. Då blir det historia och psykologi, biologi B och massa andra roliga saker, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0