jag och min vanliga tur

jag beställde en klänning för några dagar sen som kom igår. det var tänkt att den här klänningen skulle bli min bästa vän, kompanion, partner i crime den här sommaren men nej. När jag drog på den höll jag på att drunkna i tyg och sen så var det helt och hållet see-trough. det är ju skitsnyggt men inte på en klänning som inte ska vara det. Det som var mest tragiskt var ett det var en XS och den var så stor att den föll av mig? jag köper ju S eller M på mina kläder annars. menmen, jag skickade tillbaka den och nu har jag skickat efter en ny, hoppashoppashoppas att den sitter bra, fanns bara S kvar och om den är lika stor så tror jag att jag ger upp min jakt, studenter och konfirmatoner får avbokas.....
I morgon är en lite luddig dag, friluftsdag. jag har ingen aning om vad vi ska göra för det lät som att det inte skulle bli någon fem-kamp för at ösby fegade ur, vilket betyder att hela ksk OCH ösby ska trängas uppe vid månsan, hmm. funderar starkt på att stanna hemma, eller åka och grilla hos robban som är vår plan b, mys!
snart blir det en promenad, ska bara låta magen gegga ihop köttfärsbiffarna först.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0