måndag

nu måste jag väl vara tillräckligt miljömedveten för att kunna skriva prov i morgon, har pluggat ett tag nu. Satt ute i solen första 1,5 timmen, hoppas det syns. måste få lite färg nu innan min citrongula klänning trillar ner i brevlådan, gult och bränna är så snyggt!
Måndagar är aldrig roliga men idag kändes det inte alltför tungt med tanke på det otroliga sommarvädret. Gick till skolan i uppvikta jeans och t-shirt, hur skönt som helst. Det såg ut att vara fint väder alla dagar utom fredag när vi ska tillbringa hela dagen ute, min vanliga tur.
I morgon måste jag ta tag i kemin, den lockar inte för fem öre, fyyy vad tråkigt det är!!!!!!
nej, nu ska jag nog duscha av mig solkrämen.
adiós

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0