pengarpengarpengar

vilken kväll/natt det blev igår. Nina fyllde 18 och då ska man ju fira. Det blev en privat fest på hotellet, jepp bara vi där........runt 1 började fler trilla in. Vi dansade som om det var den sista kvällen i vårt liv och det känns i benen nu kan jag säga. Blev uppraggad av en lönnfet 35 åring men fick även beröm för dissen av en 25 årig kille bredvid så det kändes bra haha.
jag har i alla fall bestämt mig nu att aldrig mer gå ut en fredag om det inte är någonting väldigt speciellt, studenten t.ex. Det var ju inte världens drag och musiken var...allt annat än bra.
Idag ska jag cykla in till Alexander, ja ni läste rätt, jag..cykla..med träningsvärk..yes!
En väldigt god nyhet som nådde mitt öga nyss i kommentarfältet var att vi får lönehöjning i sommar, det är ju awesome!! vet du hur mycket det rör sig om J? pengarpengarpengar.
bye

Kommentarer
Postat av: J

om vi tjänar lika så får du höjt med 5 spänn i timmen :)

2011-05-14 @ 23:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0