regn

usch vilket väder. En positiv sak är att det faktiskt inte tar emot att sitta inne och plugga. Har fått en del kemi gjord och enligt planen ska hela morgondagen spenderas i matteboken för att försöka förbereda mig inför nationella på torsdag, ska bli så skönt när matten är klar.
Tisdagar är väldigt långa dagar, 8.15-15.30 och där är 6 lektioner inklämda varav två är matte och två är miljökunskap.
Idag har jag bestämt mig för att bli vuxen och lära mig att dricka kaffe. Det börjar bli lite pinsamt när folk ställer fram en kopp och jag måste lite generad klämma ur mig "jag tar gärna saft tack".
Onsdag i morgon, onsdage betyder kemi 2,5 timme och idrott. Idrott i detta väder känns inte lockande så jag hoppas att mother nature ger mig bättre väder.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0