sju sorger och åtta bedrövelser sen

Har nyss ringt och pratat med en läkare om allergimedicin, blir antagligen adrenalinsprutor, läskigt men bra dock. Hellre en spruta i benet än att ligga och dö på ett restauranggolv i Thailand, nej usch vad hemskt det lät men det kan ju dock bli så. Vi ska ju iväg till Thailand i Februari och jag har fått reda på att de har mycket jordnötter i sina såser vilket ju inte är så roligt för en allergiker som jag, heh.
Snart ska jag in och träna musikal i - håll i er - 5 timmar! yep, kommer bli segt som sjutton men idag skulle scenen vara klar och vi ska sminkas så det blir nog riktigt roligt också, längtar lite faktskt.
Har också fått reda på att en kompis och hennes pojkvän gjort slut, usch vad tråkigt..varför ska sånt behöva hända, det gör mig så ledsen. Men hon är stark den tjejen, riktigt underbar också för den delen. Ta till dig om du läser nu för det är du!
puss

Kommentarer
Postat av: m

du är bra söt du! blev jättejätte glad när du skrev sådär juuu. tack sötnos<3

2011-05-23 @ 16:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0